Thursday, April 9, 2015

Exora 2015

Assalamualaikum,

alhamdulillah pada 2 April 2015, aku telah pun mengambil kereta Proton Exora 2015 dengan tempoh bayaran 9tahun. bagaimanapun, kereta ni aku sedikit pelik sebab ada day light, namun bila buka waktu untuk dinyalakan pada waktu malam, lampu daylight atau spot light tersebut pun automatic terpadam.. aku cuba berkomunikasi dengan Proton Care. dan mereka menyuruh menghantar gambar untuk rujukan mereka dalam menyelesaikan benda ni yang mana sepatutnya pada mereka ada button spot light di kawasan audio tetapi x ada pada kereta aku.

hmm.. apa pun itu bukan masalah besar sangat untuk aku.. janji kereta ni berfungsi dan dapat menggerakan aku dan famili aku dari satu tempat ke tempat yang lain dengan selamat dan diharap tiada apa-apa kerosakan minor mahupun major..

insyaAllah..

No comments: